Zwroty

 

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od wydania mu towaru. 
  2. W celu odstąpienia od zawartej ze Sklepem umowy, należy przesłać do Sprzedawcy własne lub podane przez nas (załącznik 1) , pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: info@pimage.pl , kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową.
  3. Sklep dokona zwrotu w terminie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy. 
  4. Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona np. uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada jakiekolwiek uszkodzenia, prosimy o odmówienie odebrania przesyłki oraz kontakt z naszym sklepem (adres e-mail info@pimage.pl).
  5. Zwracane produkty nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek śladów użytkowania Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.

ZAŁĄCZNIK 1

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza i odesłanie go wraz z towarem i dowodem zakupu na poniższy adres oraz przesłanie formularza drogą elektroniczną na adres: info@pimage.pl 

Adres do zwrotu produktów:

 

PIMAGE SP. Z O.O.

GROCHY-IMBRZYKI 1

06-126 GZY

 

Imię, Nazwisko:                     

Numer zamówienia:          

Nazwa produktu/ów:        

Proszę o zwrot środków pieniężnych na konto (nr rachunku bankowego):

 

 

Niniejszym oświadczam, że na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta odstępuję od niniejszej umowy konsumenckiej.

 

PODPIS KLIENTA

 

 

ZAŁĄCZNIK 2 

 

 FORMULARZ REKLAMACJI

 

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza i odesłanie go wraz z towarem i dowodem zakupu na poniższy adres oraz przesłanie formularza drogą elektroniczną na adres: info@pimage.pl 

 

PIMAGE SP. Z O.O. 

GROCHY-IMBRZYKI 1

06-126 GZY

 

Dane klienta:

Imię, Nazwisko:                     

Dane kontaktowe (telefon, mail):

 

Informacje o produkcie:

Numer zamówienia:                  

Nazwa zamówionego produktu:                  

Opis wady produktu:             

 

 Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (prosimy o zaznaczenie wybranej opcji)

-obniżenie ceny                             

-wymiana rzeczy na wolną od wad                                 

-rozwiązanie umowy i zwrot pieniężny

 

W przypadku zwrotu prosimy o podanie numeru konta bankowego

Imię i nazwisko właściciela konta:    

numer konta:            

 

PODPIS KLIENTA:                  

 

 

Skutki odstąpienia od umowy

 Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).  Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

 Niektóre produkty oferowane w sklepie są wykonywane ręcznie, dlatego istnieje możliwość występowania niewielkich różnic między produktami wynikającymi z ich ręcznej produkcji. Produkt na indywidualne zamówienie nie podlega wymianie. W przypadku produktu na indywidualne zamówienie nie przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy.